Your Cart

Tractament de Dades

Clàusula informativa:

Dades del responsable del tractament:

Identitat: FUNDACIÓ PRIVADA MONTSENY - NIF: G59911594

Adreça postal: C/ CORINT 3, 08006 BARCELONA

Telèfon: 932014777 - Correu electrònic: fundaciomontseny@gmail.com

“A FUNDACIÓ PRIVADA MONTSENY tractem la informació que ens facilita amb la finalitat de donar-li el servei sol·licitat. Les dades proporcionades es conservaran durant el temps necessari per complir amb les obligacions legals i atendre les possibles responsabilitats que puguin derivar del compliment de la finalitat per la que les dades van ser recavades. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en que existeixi una obligació legal. Vostè te el dret d’obtenir informació sobre si en FUNDACIÓ PRIVADA MONTSENY estem tractant les seves dades personals, pel que pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de dades i oposició i limitació al seu tractament davant FUNDACIÓ PRIVADA MONTSENY, C/ CORINT 3, 08006 BARCELONA o a l’adreça de correu electrònic fundaciomontseny@gmail.com, adjuntant còpia del seu DNI o document equivalent. Així mateix, i especialment si considera que no ha obtingut satisfacció plena en l’exercici dels seus drets, podrà presentar una reclamació davant l’autoritat nacional de control dirigint-se a aquests efectes a la “Agencia Española de Protección de Datos”, C/ Jorge Juan, 6 – 28001 Madrid.

Així mateix, sol·licitem la seva autorització per oferir-li informació relacionada amb els nostres projectes.”