La Fundació Montseny ha col·laborat econòmicament amb el manteniment de les activitats ordinàries, amb el manteniment de l’immoble i amb beques al Club Raier, un centre educatiu d’activitats extraescolars i de lleure, dirigit a nois d’entre 9 i 18 anys a Lleida. L’any 1968, un grup de pares va fundar Raier per donar formació als seus fills durant les estones de lleure. Amb l’experiència de 40 anys, desplega tot un ventall d’activitats emmarcades en el programa de formació Leader 100, on l’estudi és el més important, juntament amb la formació en valors, i tot això acompanyat de la diversió en el lleure. Raier també organitza activitats formatives per a universitaris, joves professionals i pares de família.