La Fundació Montseny ha adquirit un local per import de 200.000 € per augmentar els espais del Club Montroig de Tarragona destinat a atendre activitats formatives i culturals de batxillers, universitaris i professionals. En l’actualitat, aquest nou local es trova en fase de projecte per començar les obres d'adaptació i remodelació, que està pressupostat en uns 300.000 €. Finalment, quedarà pendent la remodelació de la seu del club juvenil Montroig, adreçat a la formació d’alumnes de primària, que inclou instal·lacions i reformes. El pressupost d'aquesta segona fase puja uns 500.000 €.

El Club Montroig és una associació cultural i esportiva de Tarragona adreçada a nens i joves entre 10 i 18 anys. Va ser creada el 1981, fa més de 40 anys, per un grup de famílies i professors amb la finalitat d'ajudar a l'educació dels joves durant el temps lliure. La tasca educativa, que es desenvolupa sense ànims lucratius, està inspirada en els valors cristians i els ensenyaments de sant Josepmaria Escrivà. Al llarg dels quaranta anys d'història el Club Montroig ha organitzat activitats molt diverses però amb una finalitat comú: transformar el temps lliure en oportunitats per créixer personalment.