Your Cart

Projectes

FundacioMontseny 03 d’oct. 0 1011
La Fundació Montseny ha adquirit un local per import de 200.000 € per augmentar els espais del Club Montroig de Tarragona destinat a atendre activitats formatives i culturals de batxillers, universitaris i professionals. En l’actualitat, aquest nou local es trova en fase de projecte per començar les obres d'adaptació i remodelació, que està pressupostat en uns 300.000 €. Finalment, quedarà pendent la remodelació de la seu del club juvenil Montroig, adreçat a la formació d’alumnes de primària, qu..
FundacioMontseny 03 d’oct. 0 939
La Fundació Montseny ha col·laborat econòmicament amb el manteniment de les activitats ordinàries i amb beques a l’Escola Esportiva Brafa, que des de 1954 contribueix a difondre a la societat i principalment entre la joventut els valors de l'esport. Brafa entén que l’activitat esportiva ha d’ajudar a desenvolupar tant les qualitats físiques com les humanes dels joves esportistes. Per això atenen de manera individualitzada cada un dels alumnes. La formació cristiana que s´ofereix a Brafa està enc..
FundacioMontseny 03 d’oct. 0 846
La Fundació Montseny ha col·laborat econòmicament amb el manteniment de les activitats ordinàries, amb el manteniment de l’immoble i amb beques al Club Raier, un centre educatiu d’activitats extraescolars i de lleure, dirigit a nois d’entre 9 i 18 anys a Lleida. L’any 1968, un grup de pares va fundar Raier per donar formació als seus fills durant les estones de lleure. Amb l’experiència de 40 anys, desplega tot un ventall d’activitats emmarcades en el programa de formació Leader 100, on l’estudi..
Mostrant 1 a 3 de 3 (1 Pàgines)