La present Política forma part integrant de l'Avís Legal i de la Política de Privacitat de la FUNDACIÓ PRIVADA MONTSENY (d'ara endavant, FUNDACIÓ MONTSENY), amb domicili social a C/ Corint, 3, 08006 Barcelona (Espanya), NIF G59911594 i web https://fundaciomontseny.org (d'ara endavant, el ‏“‏Lloc web”). Accedir i navegar en el Lloc web, o usar els serveis que aquest inclou, implica acceptar els termes i condicions contemplats en l'Avís Legal i en la Política de Privacitat.

Amb la finalitat de facilitar la teva navegació pel Lloc web, la FUNDACIÓ MONTSENY empra cookies o altres arxius de funcionalitat similar (d'ara endavant, les ‏“‏cookies”). La FUNDACIÓ MONTSENY és la responsable de tals cookies i del tractament de les dades obtingudes a través d'aquestes, ja siguin pròpies (aquelles que s'envien al teu equip terminal des d'un equip o domini gestionat per la FUNDACIÓ MONTSENY i des del qual es presta el servei sol·licitat per tu) o de tercers (aquelles que s'envien al teu equip terminal des d'un equip o domini que no és gestionat per FUNDACIÓ MONTSENY, sinó per una altra entitat que tracta les dades obtingudes a través de les cookies), decidint sobre la finalitat, contingut i ús del tractament que se li dona a la informació recaptada.

• Preferències

• Processos