Your Cart

Donació a la Fundació Montseny

Com col·laborar?

La Fundació pot complir els seus objectius gràcies a la col·laboració de persones, tant físiques com jurídiques, que poden fer aportacions en les diverses formes que preveu el marc jurídic vigent.

Entre d'altres formules, la Fundació pot acceptar donacions de béns o drets i de llegats testamentaris, així com ingressos a compte corrent. A tal efecte, s'ofereix un servei d'assessorament jurídic i fiscal.

Es pot ingressar el seu donatiu a nom de la Fundació Privada Montseny en el compte corrent de La Caixa número: ES68 2100 1135 6102 0004 2175.

Donant
Donatiu
Les dades de la persona o en títol a nom de la qual s'expedirà el certificat que acreditarà la donació econòmica han de correspondre amb les del titular del compte corrent.
Captcha

LA FUNDACIÓ PRIVADA MONTSENY, amb CIF núm. G 59911594, està inscrita al Registre de fundacions privades de la Generalitat de Catalunya amb el número 609.

Les dades personals que apareixen en aquesta Fitxa s'incorporaran a una base de dades de caràcter personal, de la qual és titular la Fundació Privada Montseny per a la gestió de donacions. Segons la Llei orgànica 15/1999 i la LSSI 34/2002 les seves dades personals no podran ser cedides a tercers sense el seu consentiment; vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a través d'un escrit adreçat a la Fundació Privada Montseny.

Les donacions realitzades a favor de la Fundació Privada Montseny són objecte de desgravació fiscal per a les persones físiques i jurídiques, segons la Llei 49/2002, de Règim fiscal de les sense finalitat de lucre i dels incentius fiscals del mecenatge.

Donacions